اس ام اس سیتی

اس ام اس سیتی

همه نوع اس ام اس

معنی تک زنگ چیه؟؟یعنی به یادتم ولی چیزی برای گفتن ندارم.

نازنین من کاغذتم احساستو روم بنویس،عصبانیتتو روم خط خطی کن،اشکاتو باهام پاک کن، اگر سردت شد بسوزونم تا گرم شی،فقط دورم ننداز.

دعای قاصدک ها خوشبختی آدمهاست،برات آرزوی یک دنیا قاصدک دارم.

شاه نشین چشم من،تکیه گاه خیال توست

    گرچه دورم از تو من،ولی دلم به یاد توست...

 

بازم بگم نظر یادت نره من اگر نظر ندی دیگه هیچ وقت آپ نمیکنم تا نظر بدی


نظرات شما عزیزان:

mansoureh
ساعت21:19---5 شهريور 1390
سلام.وبلاگت خيلي قشنگه.
اگه با تبادل لينك موافقي منو با اسم "جديدترين عكس بازيگران و خوانندگان"لينك كن.
بعد بهم خبر بده با چه اسمي لينكت كنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مدیر وبلاگ:ساندرا دستیار:شروین ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , xn--mgbaam6bca5ls4cba.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com